Výkonnostný marketing a reklama je marketing orientovaný na výkon. Neberieme do úvahy tvorbu image či povedomia o firme alebo produkte. Ide nám o výsledky. Výkonnostnný marketing považujte za účinný v prípade, ak dosiahnete vopred definovaný cieľ. V online svete je to odoslaný formulár so žiadosťou, objednávka tovaru v internetovom obchode alebo odoslanie dopytu. Urobte zo svojho webu „stroj na peniaze“.
Prečo sa zaujímať o výkonnostný marketing?
Dosiahnutie profitu je kľúčová povinnosť každej firmy. Veľkí hráči majú toto zvládnuté a preto sa snažia „ďalšie percentá“ úspechu získať imidžovými kampaňani, CSR projektmi či cez public relations. Väčšina z vás však musí v prvom rade zabezpečiť, aby prišli zákazníci, ktorí sú ochotní nakupovať.
Marketingové poradenstvo a výkonnostný marketing:
- Definovanie cieľov výkonového marketingu, nastavenie základných prepočtov (breakeven point – bod nulových výnosov, definovanie konverzných pomerov atď.)
- Audit a doplnenie webstránky pre potreby výkonnostného marketingu (primárne webstránky založené na platforme WordPress)
- Poradenstvo pri nasadení Google Tag Managera, ktorý je potrebný na dodatočné pridávanie metrík na stránku
- Zriadenie a nastavenie Google Webmaster Tools/Search Console
- Pay-Per-Click (PPC) služby (nastavenie, vedenie a priebežné vyhodnocovanie kampaní vo vyhľadávačoch)
- Search Engine Optimization (SEO) pre získanie popredných miesto vo vyhľadávaní
- Social Media Marketing (SMM), teda aktivita v sociálnych sieťach, ktorá vedie k výsledkom (Facebook, LinkedIn, Pinterest, Twitter, Google+)