Výkonnostný marketing a reklama je marketing orientovaný na výkon. Neberieme do úvahy tvorbu image či povedomia o firme alebo produkte. Ide nám o výsledky. Výkonnostnný marketing považujte za účinný v prípade, ak dosiahnete vopred definovaný cieľ. V online svete je to odoslaný formulár so žiadosťou, objednávka tovaru v internetovom obchode alebo odoslanie dopytu.  Urobte zo svojho webu „stroj na peniaze“.

Prečo sa zaujímať o výkonnostný marketing?

Dosiahnutie profitu je kľúčová povinnosť každej firmy. Veľkí hráči majú toto zvládnuté a preto sa snažia „ďalšie percentá“ úspechu získať imidžovými kampaňani, CSR projektmi či cez public relations. Väčšina z vás však musí v prvom rade zabezpečiť, aby prišli zákazníci, ktorí sú ochotní nakupovať.

Marketingové poradenstvo a výkonnostný marketing:

 

Rezervujte si úvodnú konzultáciu